tisdag, oktober 18, 2005

Scan this, biatch!

GAH! Idag var nog årets mest kaotiska dag på jobbet. Inte p.g.a självscanning eller kunder, utan bara dålig planering av ledningen. Fii faan säger jag! Aldrig haft en sådan kaotisk dag förut i mitt liv. Eller, nja, förutom mitt vanliga kaotiska liv, ska man väl snarare säga, men arbetsrelaterat. Annars så är jag grymt trött och sliten. Har ingenting att göra eftersom WoW skiten laggar ur, suttit och glott på dumburken (den med analog sändning) i brist på annat att göra. Ska nog ringa Jocke, be honom komma och liva upp min kväll. Typ. Förresten, dadlar is teh shit! köpte med mig några hem. Kom förresten på en sak, fan vad ointressant liv man har, haha. Kommer inte på vad jag ska skriva iaf, så jag skiter i att skriva mer. Piss out.
- Spongen

Inga kommentarer: