söndag, oktober 16, 2005

Razorblade kiss.

Igårkväll blev det poker och öl, vilket inte var helt fel. Förlorade en all-in mot Mats, 2 par mot hans triss, vilket jag inte trodde att han hade. Fanns en kung på bordet samt två åttor, jag hade två tvåor, det var min tur att tala, så jag chansade. "All-in". Mats följde tätt efter, vilket visade sig i att killen satt med triss i kungar. Hur stor är den chansen lixom? Nåja, han fick väl ta den vinsten. Strax efter det åkte jag hem, var så groteskt trött.

Blev väckt idag av att Micke ringde, han ville att jag skulle komma och jobba frukten imorrn eftersom Kicki var sjuk. Ovanligt? Nej, inte direkt. 6-15 blir det imorrn. Sjukt kul... jag som gick upp 13 idag, haha. Var så grymt trött efter lördagens arbetande. Vad ska jag göra idag? Det är frågan... Sätta på tvättmaskin är nog prioritet ett just nu, annars ropar väl mor ut högt om diverse saker och ting. Den stora frågan i mitt liv är just det, vad ska jag göra? Sugen på att flytta hemifrån, men då kan jag inte resa. Skaffa körkort. Börja plugga, men då kan jag nog inte ut och resa. Om jag flyttar hemifrån blir det svårt att resa, samt att det kommer bli tungt att börja plugga, om man har egen lägenhet menar jag. Annars så blir jag fast på ICA, om jag skaffar lägenhet. Så, ja, vad ska man göra ... ? Svårt... Tiden lär väl utvisa vilka val man gör. Nej, nog med söndagsfilosifierandet. Tvättmaskin, sen kanske lite gitarr. Man får passa på innan mor o far kommer hem.
- Spongen

Inga kommentarer: