söndag, oktober 30, 2005

Herr Sponk.

Först vill jag bara säga; Nu är det gjort. Vad är gjort? Jo, det är gjort. Idag så känns det hela... skumt. Haha. Nog med kryptot. Helgen har förflytit ganska angenämnt. I fredags var jag hos lillmackan och firade hans 20 årsdag. Blev lite öl, lite sång, lite livespelning på DVD samt livespelning. Jag på gitarr, mackan på... lite allt möjligt, Johan och Jocke på sång (om än ganska tveksam sådan), Tony gjorde också lite allt möjligt. Men kul var det. Det är fan alltid kul att jamma, trots att det är kaos, blod, svett och tårar när Tony drar igång panflöjten, Johan stämmer upp i dacapo och Alexander går loss på keyboarden. Haha, lovely chaos kan man väl säga.
Igår träffade jag Fanny och Tanja, till en början i alla fall. Vi gick från statoil till centrum, där vi träffade Robert. Strax efter så kom Bullen, Mats och Conny. Samt två tjejer, Angelica och Denise tror jag dem hette. Även en kille som heter Daniel var där. Så vi gled hem till Bullen, lyssnade på musik, drack lite bärs och hade det... tja, ganska trevligt tycker jag. Följde Fanny hem mot Isabell, kom tillbaka och umgicks lite till. Somnade nästan i Bullens säng, men sen skulle Tanja hem så jag följde henne en bit på vägen. Stack väl hem runt 3 tiden (2 om man skulle vridit tillbaka klockan), hade väl inga problem att somna direkt. I princip det som utgjort min helg.
I kväll ska jag nog hem till Jonas och hjälpa honom sätta i en processorfläkt i hans dator. Stackarn vet ju inte hur man gör, så då får man väl komma till the rescue. Fuck yeah.
- Spongen.

Inga kommentarer: