torsdag, oktober 13, 2005

I väntan på att bli knäckt.

Väntar på att bussen ska gå, ska in till kiropraktorn. Igen. Hon ska kolla om det hon rättade till kommit tillbaka eller inte. Nåja... I tisdags så knäckte det till som fan, men det är mycket bättre nu. Får se hur det går. Blev för övrigt ringd och väckt av Micke imorse, 7.20 ringer det i telefonen hemma, och vem annars än Micke? Alltid :P Ska åka och jobba direkt efter kiropraktorn för Kicki var sjuk. Grr.... Jag som ville hem och sova efteråt, jag gick ju och la mig typ 2.30! Nåja.. Han vill väl säkert att jag ska jobba imorrn också, så då blir min slappa vecka en jobbvecka istället, men det är som vanligt. Får väl jobba 8-18 imorrn, sen jobbar jag 7-16 på lördag. Fett kul.
Igår var jag ute och snacka skit med Mats, Wille och Jocke iaf. Det var ju inte helt fel, när man väl lyckades få ut dem. "And the secret, is the springflex technology!" Så mycket skit Tvshop kränger alltså... Haha. Aja, ska väl göra mig redo. Tjoflöjt.
- Spongen

Inga kommentarer: