onsdag, oktober 05, 2005

Bland dammråttor och fitnessbollar.

Dagen har varit föga intressant. Pratade lite i telefon med Fanny efter att hon ringde mig på mobilen, så jag fönade upp henne när hon kom hem. Till andra intressanta saker så har jag städat rummet. MTV Punk'd... Halle Barry har fan fina tuttar... Vidare till det jag höll på med, haha. Mor min hade iaf köpt en sådan där fitness boll som man ska göra olika saker på, vilken jag blåste upp och sedan prövade jag lite grejer. Visst ger den där riktigt bra träning. Ska nog testa den imorrn efter kiropraktorn. Wille, Mats och Johnny... ? ... !?! ... ?!?!?!? Wille svarar inte, MAts sover väl och Johnny... spelar WoW. Vill ner och käka på Lilla med dem, men så lär det väl inte bli. Aja, nu ska jag duscha innan jag börjar laga middag. Tjoflöjt.
- Spongen

Inga kommentarer: