torsdag, oktober 27, 2005

Ekeröfenomenet slår till igen!

Hade ingenting planerat inför helgen, då jag är ledig för en gångs skull. Det första som händer är att Nina frågar om jag vill följa med henne och Ida ut på krogen imorrn. Jaha tänkte jag, jovisst, det skulle vara kul. När jag slutat arbetet sedan beger jag mig ner till lilla, för där satt mats, bullen och robban och några andra och hade ätit. Glider ner dit för jag vill säga hej till Robert som inte är på ön alltför ofta längre. Där nere sitter Jonas, som berättar att lillmackan tydligen skulle ha nån middag o grejs hemma. Meeeen ingen som hört av sig till mig angående det, men det är ju inget nytt. Sen så kanske en tjejkompis till mig skulle ha middag med några kompisar, så blir kanske bjuden dit också. Alltså... Vafan!? Så TYPISKT ekerö! Antingen händer det INGENTING, eller så händer ALLTING. På samma dagar med olika personer. Alltid! Haha! Så sjukt. Nåja... Får se vart jag hamnar. Lär väl inte bli hos Lillen eftersom han inte behagar höra av sig och bjuda in en, så då vill han antagligen inte att man ska komma? :p Aja. Krogen eller middag... Rein Raus. The choices are many, and the choice is hard to make. Typ.
- Spongen

Inga kommentarer: