tisdag, oktober 11, 2005

Dra en kabel.

Var ute och gick igårkväll med Tanja. Trevligt som vanligt. She does all the talkin', I do all the walkin'. Skönt att stänga av hjärnan och bara lyssna på henne. Hon har ju energi, den kvinnan. Efter promenaden ringde jag Jocke, han drog tydligen kablar på sitt jobb med lillmackan. Intressant. Idag har jag arbetat, som vanligt en tisdag. Ledig imorrn, vilket kommer bli grymt skönt. Lyckades skada axeln idag på jobbet av någon anledning, så hade ont som f-n i kanske 4 timmar. Mkt bättre nu, men fan vad ont det gjorde när det väl hände. Nåja. Nu är man mätt i magen, nyfriserad och nedlugnad. Köpte med mig lite skräp från ICA idag, så blir väl ta det lugnt framför TVn eller datorn med ett glas kallt Sprite Zero, inte helt fel. Fick förresten reda på att jag ska bli kusin. Min morbror Svenne ska ha en unge, vilket inte är helt fel då han ju börjar komma upp sig i åren. All lycka åt dem. De kommer hit näst-nästa vecka, såå... Vidare så åt jag ostschnitzel till lunch. haha. Det var ganska gott... Hoppar väldigt mycket fram och tillbaka nu, men fan, så ska det vara. Har ju bara en chans på mig eftersom jag inte har tillgång till datorer på mitt arbete. Tror inte ledningen skulle uppskatta om jag hackade kassadatorn och började blogga eller surfa i allmänhet. Angående bloggning så har Johan börjar blogga. Intressant. En till konkurrent att slå sönder.

Inga kommentarer: